Er din virksomhed sikret med en ordentlig alarmløsning?

Ikke alle virksomheder er i lige stor fare for at opleve indbrud – der er trods alt større udbytte ved at bryde ind på et værksted eller i en it-forhandler, end det er at bryde ind på et kontor.

Men alle virksomheder kan alligevel komme ud for, at en ubuden gæst finder vej ind i lokalerne efter lukketid og tager ting med sig på vej ud. Vil du gerne kontaktes og vide, når en tyv har brudt ind i din virksomhed? Få en alarmløsning.

Lad andre reagere på indbruddet

Find erhvervsalarm til firmaets sikkerhedsløsning hos et vagt- eller sikkerhedsfirma. Sådan en alarm består af en sensor, der opfanger bevægelse i et lokale og alarmerer en kontrolcentral, der reagerer på situationen. Det er altså ikke dig, der skal køre ud til matriklen og tjekke virksomheden, hvis du blot tegner et 24/7-abonnement på en alarmløsning med fri vagtudrykning ved indbrud og hærværk. Det klarer sikkerhedsleverandøren.

Hvad er kontrolcentralens fremgangsmåde?

Hvad der konkret sker, når kontrolcentralen har fået at vide, der er ugler i mosen hos din virksomhed, vil afhænge af, hvad I sammen har aftalt. Har I aftalt, at en alarmpatrulje skal sendes afsted, så snart det tyder på, et indbrud er undervejs, er det det, der sker. Det kan også være, du ønsker, at kontrolcentralen gør andre parter opmærksomme på indbruddet, så snart at de selv er blevet gjort bekendt med det.

Vælg den rette erhvervsalarm

Af forsikringshensyn er det vigtigt, at du vælger den rette alarmløsning til din virksomhed. For gør du ikke en dyd ud af at sikre dit inventar på behørig vis, kan du ikke regne med at få en sum penge sendt i firmaets retning, hvis inventaret bortkommer ved indbruddet. Tag fat i et firma, der kan give dig et alarmsystem, der passer til det sikringsniveau, som dit firma skal leve op til for at få forsikring.

Close