35-årige Jonas Lilleskov Nielsen tiltræder 1. januar som ny kommerciel direktør for Bella Center Copenhagen og Bella Arena.
Han kommer fra en stilling som Managing Director for foodtech-virksomheden Selecta i Danmark og Norge, ejet af kapitalfonden KKR. tidligere har han tilbragt næsten 13 år i Telmore, hvor han som direktør for salg og kundeservice stod i spidsen for flere større, kundeorienterede transformationer. Jonas Lilleskov Nielsen bor i Holbæk med kæreste og to børn, og er aktiv i frivilligt arbejde, hvor han blandt andet sidder i bestyrelsen for Fundracers, en privatdrevet NGO, som samler ind til Børnecancerfonden.
Foto: Cato Kristensen
I starten af 2025 træder 35-årige Jonas Lilleskov Nielsen både ind i nye arbejdsomgivelser på Amager og ind i den øverste ledelse af Bellagroup som kommerciel direktør for Bella Center Copenhagen og Bella Arena.
Her skal han stå i spidsen for det strategiske salgsarbejde, herunder sat tiltrække store, internationale kongresser i samspil med bl.a. Wonderful Copenhagen. Han skal også sikre, at Bella Center står som førstevalget for både nationale og internationale virksomhedskunder. Samtidig skal han være med til at drive og udvikle Bellagroups egne eventformater, herunder CIFF – Copenhagen International Fashion Fair, Bogforum og Copenhagen Gaming Week.
“Jeg ser frem til at tage del i Bellagroups spændende udviklingsrejse, hvor det handler om at løfte et allerede stærkt fundament til næste niveau. Min erfaring fra internationale såvel som nationale markeder gør mig rustet til at sikre, at vi både kan tiltrække de helt store kongresser, og samtidig skabe attraktive tilbud til virksomhedskunder i alle størrelser,” udtaler Jonas Lilleskov Nielsen i en pressemeddelelse.
Den tidligere kommercielle direktør, Kevin Helsinghof, fratrådte i slutningen af oktober for at forfølge en ny karrieremulighed som Vice President – Head of Sales & Marketing hos skibrederiet Gotlandsbolaget.