1. juni 2026 tiltræder Suzette Tindal som ny vicerektor på Ørestad Gymnasium. Hun kommer fra en stilling som uddannelseschef på gymnasiet og har gennem en årrække været en central del af skolens ledelse og udvikling.
Suzette Tindal er uddannet i statskundskab og har mange års erfaring som både underviser og leder først på Niels Brock og de sidste 14 år på Ørestad Gymnasium. Her har Suzette Tindal blandt andet arbejdet med pædagogisk udvikling, elevtrivsel og skolens profil som et åbent og innovativt storbygymnasium.
“Jeg er utrolig glad for, at Suzette har sagt ja til at blive vicerektor. Suzette er dygtig, effektiv, har organisatorisk tæft og kender stedet rigtigt godt. Så jeg glæder mig virkelig til at bygge videre på et godt samarbejde,” udtaler Rektor Inge Voller.
Suzette Tindal ser frem til den nye rolle:
“Jeg ser frem til at træde ind i rollen som vicerektor og det tætte samarbejde med rektor og til at give mit bidrag til et miljø, hvor høj faglig dannelse og stærk trivsel går hånd i hånd. Jeg glæder mig til at fortsætte det gode samarbejde med de dygtige lærere og det øvrige personale om at skabe den bedst mulige gymnasiehverdag for vores elever.”








